reklama

Ja nie som žiadna škrupina!!!

Ak ja budem tehotná a toto mi niekto povie, strašne sa rozčúlim a zaručujem, že som schopná spôsobiť fyzickú ujmu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (85)

Na margo fanatikov a podporovateľov „násilnéhotehotenstva“ (tento slovný zvrat mi napadol po prečítaní si pozitívnych reakciítej obkecávanej kampane), odkazujem vám, že som ŽENA, a nie škrupina,ktorá je uspôsobená ukrývať PLOD ŽIVOTA. A tiež vám chcem povedať, že mámsvoj názor, svoje záujmy a dokonca aj svoju biologickú podstatu, s ktorousi budem robiť, čo chcem, aj keď vy mi tvrdíte, že mojim životným poslaním jerodiť deti. STE NA OMYLE. Dieťa nie je životným poslaním. Dieťa je výsledkom (videálnom prípade) lásky a spojenia dvoch ľudí. Takže oznamujem, že nežijem preto,aby som rodila deti, tak ako mi to odporúčate vy, pozitívni reaktanti na tej obludnejstránke. Áno, som podľa vás sebecká a skazená, lebo žijem pre prítomnosť, kariéru a nosímveľký výstrih.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„...ak dobre si všimnimeako chodia oblečené súčastne mladé dievčatá vo veku už dosť mladom. Chodiazmaľované, odhalené, vyzývavo oblečené. Tak sa potom nečudujme ak ich niekto nadiskotéke znásilní, takto oblečené a mierne podnapité.“ (s premáhaním, ale uverejňujem príspevok aj s gramatickýmichybami)

 Keďže na spomínanej stránke sa nedá priamo reagovať, urobímto tu. Analogicky: ak mám drahé auto a nechám do odparkované na ulici, jeto moja vina, ja dráždim všetkých potenciálnych zlodejov? Ak mám výstrih a tancujemna diskotéke, je to len a len moja vina, že si pár podnapitých sviniarovneudrží penis v nohaviciach?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak idem večer po ulici, prepadnú ma, zbijú a okradnú,je to zase len moja vina, že ja hlúpa som išla sama, že nosím náušnice, mobil a dokoncaaj peniaze pri sebe?

 
Ďalšia reakcia: „Ulohoumatky je z biologickej podstaty rodit deti a v case
tehotenstva im byt hostitelom a to aj v case po porode. Sexualny zivot
je biologicky spaty s reprodukcou funkciou, takze snaha o oddelenie
sexu od rozmnozovania je snahou ist proti biologickej podstate zeny a
cloveka (nehovoriac o moralnych implikaciach - ale tie tu zamerne
treba vynecha a bazirovat na biologickej podstate cloveka). Interupcie
su zasahom proti prirode a biologickej podstate cloveka rodit deti.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 
Vozíme sa v lietadlách, holíme si podpazušie, grilujemejedlo, hodiny pozeráme do telky či počítača a vy mi tu idete rozprávať, žesex bez rozmnožovania ide proti biologickej podstate? Ak začnete žiť v lesea potravu si budete chytať primitívnymi zbraňami alebo pestovať predjaskyňou, potom môžete moralizovať o biologickej podstate.

 
„KOMICKE SU NAZORY TYCH,CO TVRDIA,ZE ZENA MA NA TO PRAVO.“

 
Áno, vždy som si pripadala taktrochu komicky, že podporujem slobodnú voľbu. My, bojujúci za rovnosť,slobodu a demokraciu to máme ťažké (idealizmu zdar!).

Ďalšia vec, medzi vami priaznivcami sú ľudia,ktorí nepodporujúantikoncepciu, ale aj takí, ktorí tvrdia, že bez nej to predsa nejde.Takí,ktorí hovoria, že v ohrození svojho života alebo zdravia svojho dieťaťažena „môže“ potratiť aj takí, ktorí tvrdia, že je to vražda. Teda ajkeď sa názory mnohých nezhodujú s názormi kampane, podporujú ju. Takktorí sú "praví" zástancovia tejto maškarády?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ubezpečujem vás, že moja emancipácia nie jeojedinelá, že vaša kampaň je čudná, až nechutná a vaše názory súkontroverzné a občas protirečivé. Moralizovať v úchylnom slova zmysle,že žena je na to, aby rodila, už vyšlo z módy pádom nacizmu.

Právnymzakázaním potratu by ste dostali do životného ohrozenia všetky ženy,ktoré chcú ísť na potrat za každú cenu a sú schopné absolvovať ho aj vnehygienických podmienkach. Tak ako sa to dialo aj v USA. Ale o tominformácie predsa máte. Týmtoukončujem svoje rozčúlenie. Vyčkám na koniec kampane a budem bez nervovprechádzať cez ulicu, keď vymenia obrázok krvavej podoby za nejakéhomilého bígla s telefónom, prípadne živé dieťa.

Alexandra Vavrová

Alexandra Vavrová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vivir para contarla. Život sám o sebe je tou najlepšou inšpiráciou.www.sasetka.estranky.cz Zoznam autorových rubrík:  VoltižZvieratáSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu